- Menu BIP
- ›
- Ogłoszenia
- ›
- Informacje Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- ›
- Informacje o prowadzonych postępowaniach administracyjnych
Informacje o prowadzonych postępowaniach administracyjnych
-
Przekazanie odwołania od decyzji określającej dopuszczalny poziom hałasu do SKO w Opolu
Data publikacji: 17-05-2022 14:47 -
Decyzja ustalająca dopuszczalny poziom hałasu - Głubczyce ul. Rożnowska
Data publikacji: 25-04-2022 12:30 -
Zawiadomienie stron postępowania przed wydaniem decyzji określającej dopuszczalny poziom hałasu w środowisku
Data publikacji: 06-04-2022 12:25 -
Zmiana zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji określającej dopuszczalny poziom hałasu
Data publikacji: 14-03-2022 08:29 -
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji określającej dopuszczalny poziom hałasu w środowisku dla Zakładu "ZŁOTY KŁOS" Józef Jurkiewicz
Data publikacji: 01-03-2022 14:51 -
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania administracyjnego- Klasztor
Data publikacji: 05-01-2021 11:52 -
Zawiadomienie o możliwości wypowiedzenia się stron przed wydaniem decyzji
Data publikacji: 16-12-2020 11:01 -
Pismo o podjęcie działań- Klasztor
Data publikacji: 19-10-2020 13:36 -
Zawiadomienie o przeprowadzeniu dowodu z oględzin, w związku z wszczęciem z urzędu postępowania administracyjnego
Data publikacji: 23-09-2020 20:49 -
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji określającej dopuszczalny poziom hałasu w środowisku dla Klasztoru Zakonu Braci Mniejszych w Głubczycach
Data publikacji: 17-09-2020 14:27